Borderline -leva med en diagnos

2008-05-07
12:50:06

/
Idag hade vi nationella prov i matte. Och jag säger bara en sak : Matte.
Det förklrar hur det gick för de som känner mig sen tidigare, för er andra.. Jag är sämst på matte. Verkligen. Jag har alltid haft IG i matte, förutom i nian. Då jag fick svagt G.
Imorgon är det dataprov - ingen lust alls. Skiter i det faktiskt.
PowerPoint kan jag så men jag är lite osäker på Excel eller vad det heter men men..

Ja, det är engelska imorgon också! Vet inte om det är nationella eller om det är ett gammal natioenllt som vi ska träna på men det visar sig, man kan ju inte direkt träna till nationella, men engelska är lätt att läsa och höra, skriva njae. Men men..

Nu ska jag läsa om Bukspottkörteln - Pankreas. Kanske spela sims senare. Vettefan om jag ska..


Bamsekram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: