Borderline -leva med en diagnos

2008-02-28
11:57:25

Äntligen!
Idag är dagen Jim åker iväg och jag är så glad!
Jag ska bo hos honom från ca kl 17:00 idag till 16:30 imorgon :-)
Jag ska sova där alldeles själv, njuta av ensamheten och bara vara, fyfan vad härligt. Jag är så glad!


Jag vill verkligen flytta hemifrån, direkt, nu , genast!

Jag ska flytta hemifrån fort, så fort det går.
Fast först, bye bye Sverige ett år eller två :)
Fast då har man ju redan flyttat liksom men när jag kommer tillbaka ska jag flytta, funderar på skåne ?!
Eller iallafall långt ner i landet, japp japp!

Jag har mina planer och jag skulle bli så besviken om de inte lyckas, men jag vet med all säkerhet att när jag tagit studenten, försvinner jag bye bye och börjar om på nytt i ett nytt land, ett främmande land, ett varmt land :)

Jag längtat faktiskt jättemycket.




Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: