Borderline -leva med en diagnos

2008-08-11
08:57:25

flytt
En sak jag inte har skrivit om i bloggen är att min storasyster ska flytta hemifrån på lördag!
JIPPI!
Eller har jag skrivit det? :S  Eh, skriver om det igen^^

Jo, eftersom hon flyttar har vi, eller rättare sagt mamma, inte råd att bo kvar. Jag hänger ju bara på.
 
Så vi ska också flytta. Från en fyra. Till en tvåa.
Jag får eget rum!

Jättelitet kök. Och badrum. Får inte plats med tvättmaskin/torktumlare även fast vi tar bort badkaret, vilket vi ska ta bort för det vill vi inte ha^^

I köket får vi inte plats med vårat köksbord, så vi har bytt med min andra syrra, vi får inte heller plats med diskmaskin & knappt frysen heller.

Vi måste börja gå i tvättstugan, snacka om medeltid. *suck*

Jaja, huvudsaken är att jag tar över lägenheten sen när jag är klar i skolan & skaffat jobb, mamma flyttar till sin särbo,
 yes yes!

Det var det. Jag tycker det ska bli lite roligt, för det är första gången jag flyttar i hela mitt liv. Men det är inge roligt & inte få ha kvar sitt rum, det står saker på väggarna jag vill ha kvar och så. Men men!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: