Borderline -leva med en diagnos

2011-02-02
07:51:39

projektredovisning
Idag är det projektredovisning, jag är sjukt nervös, alldeles skakig och handsvettas...Jag har spytt redan i morse pga nervositet och jag mår fortfarande illa...Det här är inte kul, inte kul alls...

Jag har sovit dåligt också pga detta, vaknade vid 2 första gången för jag mådde så illa och jag var alldeles svettig, spydde och sedan kunde jag somna om, vaknade igen och låg vaken tills min klocka ringde vid 6, fösökte äta frukost men fick upp det lika snabbt....
Nu sitter jag iallafall i skolan, vi ska börja halv nio, jag är än så länge ensam i hemvisten, folk kommer kanske snart! Men det är skönt att vara ensam också^^

btw - jag har fått reda på praktikplats, det blir Karolinska i Huddinge, på vad som verkar vara njurmedicin! Då blir det väl mkt dialys och diabetes!

Well, Wish me luck today!

Kommentar:
#1: ellinor

men du klarade det, och så bra att du fick mvg till och med!



jag är stolt över dig. :)



<3<3<3

2011-02-03 @ 22:40:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: