Borderline -leva med en diagnos

2010-09-12
09:10:04

Lite Vidskeplig kanske!
I förra veckan pratade jag om att det är helt otroligt att jag inte har blivit sjuk ännu, efter att skolan har börjat, det är väl då alla brukar bli sjuka! Det skulle jag inte ha sagt... Igår vaknade jag med huvudvärk och att jag kände mig tjock i halsen, tröttare än vanligt. Ungefär vid eftermiddagen kändes det som det överproducerades saliv, jag var tvungen att gå och spotta hela tiden. Huvudvärken tog jag bort med en tablett. Sen på kvällen när jag skulle gå och lägga mig så gjorde det ont i halsen när jag svalde... Nu vaknade jag med huvudvärk, ont i halsen och speciellt när jag sväljer, trött - inte vanligt trött som jag alltid är, utan mer svag på något sätt! Huvudet känns tungt lix! Varför sa jag så förra veckan?! Nu blev jag ju sjuk, men det kanske inte blir värre än så här, men bara för det kommer det att bli det... Vidskeplig? JA! Nu ska jag vila i soffan, så att det inte blir värre:-)

Kommentar:
#1: Anna

sv: Ni är välkomna att meila frågorna till mig.

2010-09-14 @ 19:01:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: