Borderline -leva med en diagnos

2010-11-02
07:38:49

I stundens hetta
Jag har tänkt på en sak. What?! Jag kan kan tänka till ibland! Det jag har tänkt på är just inlägg i bloggen, när man har skrivit något, som man tycker/tänker just då, eller för all del känner. Om man sen går tillbaka och läser just det inlägget så tänker man, Really?! Man fattar inte att nån tyckte eller kände så. Make sense? Man skriver i stundens hetta lix, man menar det just då, eller så vill man bara få ut allt och skriva av sig! Det behöver inte betyda att det är så man känner eller tycker hela tiden, det är väl det jag vill få fram, i detta flummiga inlägg:-) Eftersom det blev strul med Emelies visum så flyger hon därifrån idag och kommer hem imorgon:-) Orkar inte skriva mer, hade!

Kommentarer:
#1: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-02 @ 08:42:53
#2: t

hoppas du får en bra vecka :)



kram

2010-11-02 @ 08:48:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: