Borderline -leva med en diagnos

2010-07-02
15:43:31

PB & sommarplaner
Jag tror att jag har slagit person bästa i att hur snabbt jag läst ut en bok! två kvällar tog det! Började läsa i onsdags kväll och boken var slut torsdags kväll! Fast måste då nämna att boken var väldigt lättläst & en bok jag läste när jga var typ 12år. Så vettefan om det räknas^^

Jag har suttit idag och solat i en timme, mycket skönt! Satt med saltvatten och spruttade på, nu är jag röd som en kräfta ^^
Hoppas jag inte får någon smärta, men då får jag skylla mig själv! Har precis duschat och nu ska jag & Jim diskutera vad vi ska göra i sommar. Han har semester i 4 veckor nu så vi ska göra saker, vill iallafall^^
Vi vill åka kryssningsbåt & åka till småland, bo på hans brors (min kusin) land. Därifrån åka till TYsklnad fram & tillbaka, kanske även Öland och/eller Gotland! Hoppas Hoppas Hoppas!
Vi måste ju göra något kul i sommar lix, annars blir det för mig bara Gröna Lund, typ! BOORING.

Nej, nu är det dags att planera och sedan äta!
Puff & Kvam

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: