Borderline -leva med en diagnos

2010-07-06
13:55:17

Glädjetårar!
Att man kan älska någon så mycket som jag älskar dig! Jag blev helt överraskad när jag såg inlägget i från Emelie, hon skrev det igår till mig och jag läste det precis! Jag hade ingen aning om att hon hade skrivit det så blev helt paff! Det var så fint, och hon vet hur mycket jag älskar överraskningar, jag älskar det verkligen! Och så skrev hon det där,utan att säga något !
Fan vad du är underbar Emelie! Jag sitter hemma hos Jim, fixad och klar inför resan ikväll, och när jag började läsa så började tårarna rinna, det var så fint, så nu är mitt smink förstört haha!
Du anar inte hur glad jag blev när jag läste det, det var verkligen jättefint! Och beskrivningen med berget var så levande, kände verkligen igen mig där, jag kämpar upp för berget för att komma till toppen!
Och bilden...Du är så vacker Emelie, jättefin bild!
Nej, nu klarar jag inget mer, måste sminka om mig nu också till på köpet ;)
jag kommer få vätskebrist för alla glädjetårar, tack så jättemycket hjärtat, jag älskar dig så! <3





19 år snart - och mer blir det! <3

Kommentar:
#1: Emelie :D

Hahah jag vet att du blir glad :) och varför säga något då ;) <3

haha så kul att du började böla, det var ju inte meningen :P

tänkte också på det där med berget :)

Tack för kommentaren på bilden <3 :)

älskar bilderna du har lagt upp på oss, många minnen <33

Vi föralltid, älskar dig jättemycket bästa vän!

2010-07-06 @ 23:26:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: