Borderline -leva med en diagnos

2009-07-24
12:53:04

OH MY GOD!
Vill man vara fin får man lida pin.

Jag blekte mitt hår igår för första gången & klippte det. Klippningen blev fett bra men inte blekningen. Först blev det gult och orange liknande, köpte mer blekningsmedel och det blev...brännskadat, inte lika gult och orange men ändå konstigt.

    efter första gången.

Det var första gången jag använde blekningsmedel, och det blev inte bra. Jag ville vara nyklippt och blond på min 18-årsdag men nej, jag ser ut som en eldflamma.
Jag är brännskadad i hårbotten och mitt hår är bränt, i hårbotten. Jag flagnar & har brännblåsor i hårbotten. Grattis på mig. Det har klibbat sig, det känns som om jag har tuggumi i heela håret.
   efter andra gången.



Jag kan ju inte färga mer nu, håret kommer ramla av så, såhär får det bli. TÄNK OM DET RAMLAR AV?Jag ville bara vara fin imorgon på min 18-årsdag, japp, imorgon fyller jag 18 år !

Jag kommer inte att vara inne imorgon för vi ska ju åka båt, men loggar säkert in någon gång nästa vecka!


JAG BLIR 18ÅR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar:
#1: ellinor

så himlans gult ser det inte ut, inte på andra bilderna i alla fall! men tänkt på att det är sommar nu och då om du är ute mycket i solen kommer det att blekas mer så då kanske det inte är gult alls efter ett tag (:

2009-07-25 @ 10:33:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: