Borderline -leva med en diagnos

2009-12-02
07:56:14

ÄNTLIGEN! <3
NU är det 2 december, och vad händer idag?
JO, idag släpps nya Westlife albumet "Where We Are" i Sverige XD <3
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gissa vem som har förbokat den på Ginza för mer än en månad sen? JAG!!!!!
Den skickades igår från Ginza, så den kommer förmodligen idag, annars imorgon!!!
Gissa vad JAG ska göra idag, min lediga dag? LYSSNA PÅ NYA SKIVAN!! <3
Om inte den kommer idag, Gissa vad JAG ska göra imorgon? LYSSNA PÅ NYA SKIVAN!! <3

Detta är kärlek, detta är lycka! Så starka känslor, så många känslor XD
För att göra mig så här lycklig, behövs Westlife <3



ÄNTLIGEN <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: