Borderline -leva med en diagnos

2008-05-21
19:15:19

suck
Jag hoppas,önskar & vill komma ihåg det jag gått igenom i matten nu, jag måste, sista chansen annars skiter det sig.

Jag har varit så stressad idag så det är inte sant.
Först Skola sedan kurator sedan hem å råplugga matte + skriva engelska boken recension.

Matteprov imorgon - bara jag (det jag tränat på nu)
Engelska boks sammanfattning in imorgon + kanske redovisning imorgon?
Inlämning Farmakologi fredag G uppgiften!
(den gjorde jag klart idag ska börja med VG/MVG som ska vara inne nästa vecka)
Matspjälkningsprov onsdag
+ matteprov någon gång nästa vecka..måndag eller onsdag..
Suck...
Tänk hur det blir i 2:an?
jag vill inte börja tvåan faktiskt.


Jag trodde inte att jag skulle hinna duscha idag eller skriva i bloggen men nu sitter jag här o skriver, nyduschad & stressad!

Men nu ska jag fortsätta

Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: