Borderline -leva med en diagnos

2008-04-16
18:12:22

Boy I think that i´m in love with you

Förra gången jag var på min nuvarande praktikplats Johanneslund såg jag honom, tyckte han var skitsnygg, sa hej och jag trodde han jobbade med servicen där men det visade sig att han bara schysst och lämnade matvagnen, och nu igår kom han til oss och skulle hjälpa till, jobba och jag bara omg det är han, och han började genast skoja och stoja med allt o alla. 
Det var en boende som fyllde år igår, bjöd på tårta, prinsesstårta. Jag fick en tårtbit som "stod upp", alltså jag ska bli gift och han fick också den, vi var de enda som fick det och vi skojade om att vi skulle gifta oss. Och vi stod där o väntade på de andra, och han frågade
- vart ska vi sitta ? 
Och jag sa att vi kunde sitta på kontoret och sa typ - kom igen nu skyndar vi in på kontoret innan alla kommer.
Då sa han haha så brukar man säga när man ska göra annat roligt, jag ba ja men kom då . 
Det var askul (a)
 
Han kletade desinfektionsmedel i ansiktet på mig och då sparkade jag honom i röva som han sa haha! Och när han fick reda på att jag var elev så sa han men ta med henne så ska du få se här hur en riktig karl gör haha !
Jag vet jag är knäpp men han är fan underbar.



Y


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: