Borderline -leva med en diagnos

2007-11-22
14:02:42

Välkommen till min nya blogg!
Hej & Välkommna till min nya blogg. 
Jag heter Johanna men kallas Yoniz, eller Jown. Jag bor söder om Stockholm & har alltid gjort det. Jag är en 17-årig tjej som har hittat hit, jag ska skriva om min traumatiska barndom, för mig egen skull. Bloggen kommer att bli som en ventil, allt jag skriver menar jag, kanske just bara för stunden, har många stunder då allt bara känns hopplöst just då. Sedan kan allt bli prima.
Och förhoppningsvis så kan jag hjälpa andra, men först och främst hjälpa mig själv.
Kommer även skriva om vardagliga saker, och det är min bästa vän Emelie, sedan 17år tillbaka, och även om Westlife, som är mina största idoler, och kommer alltid och vara det <3

Hoppas ni följer bloggen & mig genom tidens gång.
Kram // Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: