Borderline -leva med en diagnos

2014-10-20
19:01:00

Ni ser mig i regnbågarna
1 oktober kom dödsbeskedet, 31 oktober är det begravning. 
En liten dikt.

Ni ser mig i regnbågarna. Dags för mig att gå, jag säger inte adjö. Ni ser mig i regnbågarna, högt upp i skyn. Vid soluppgången, när dagen är ny. Se efter mig då och älska mig, som ni vet att jag älskar er. Dags för mig att lämna dig, men det här är inte adjö. Ni ser mig i regnbågarna, långt upp i skyn. Vid solnedgången,.när dagen går mot sitt slut. Se efter mig och älska mig, och jag kommer vara där hos er. Det kommer ej att vara förevigt. Den dagen kommer, dagen då vi träffas igen, då mina kärleksfulla armar kan hålla om er igen. Dags för oss att skiljas nu, det här är inte ett avslut. Ni ser mig i regnbågarna, som skiner starkt i skyn. Varje vaken stund, genom hela ditt liv. 


 Vila i frid Kalle! 13 oktober 1948 -1 oktober 2014.♡♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: