Borderline -leva med en diagnos

2012-05-10
10:20:31

10/5-2012 - 23/6-2012
Idag börjar Westlife sin turné, deras sista. Jag har ont i magen, en stor fet klump som inte vill försvinna.
Jag är INTE redo. Nästa månad är det slut, det är över. Kill me now, plz.
Bitterljuvt. Få åka till Irland igen och gå på Westlifekonsert, TVÅ gånger, men vetskapen om att det är sista gången gör att jag inte vill.
Vill demonstrera att det inte är okej genom att inte komma och övertala alla andra att inte komma så de står där i en folktom arena...Men sen vill jag ju också, tar varje chans jag kan för att se dom, ofc!

Jag kan inte hindra förloppet, so I have to embrace it!



Westlife. This name is written in my heart with a permanent marker.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: