Borderline -leva med en diagnos

2012-01-15
13:04:40

Halloj!
En liten snabb uppdatering kan jag ju ge er! Jag har börjat läsa en kurs på komvux, äntligen! Känns skönt att ha kommit igång med det eftersom det bara är matematik b som fattas för att jag ska kunna plugga vidare! Jag började förra måndagen så vi har inte riktigt kommit igång ännu så svårt att säga hur det känns för vi har bara repeterat Ekvationer och negativa tal ^^ vilket behövdes för mig! Igår var jag på 60års fest, min mors pojkvän åke! Det var en liten lokal de hade hyrt, och det var öppet hus och sjukt många dök upp:-) det var kul, men man mår skit dagen efter"/ jag och emelie dansade med mormor och det är så jävla kul att hon är så pigg att göra det, man måste passa på:-) annars har det inte hänt mycket, så det är allt för detta inlägg, goodbye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: