Borderline -leva med en diagnos

2012-08-23
09:28:25

:@
ÅÅÅÅÅÅHHHHH..........Varför har jag sådan otur?
Jag blir så jävla arg och frustrerad. Jag är reserv på Stockholms Universitet och Ersta Sköndal, har kommit in i Mälardalen.
Men har ingenstans att bo, och pendla för 200-300kr varje gång jag måste till skolan, NEJ.
Pengarna försvinner fortare än kvickt då, ingen chans i världen att jag vill göra det.

Finns fortfarande en liiiiiten chans att komma in på någon i Stockholm, jag ringde Ersta Sköndal men hon sa att jag endast kommer in om någon ur min ansökningsgrupp hoppar av, och jag är nr 13 så alltså måste 13 st tacka nej. Så oddsen är ju låga, tack för det.
Stockholms Universitet ska jag ringa idag, fråga om chanserna och när uppropet är och då ska jag dit och hoppas att jag får en plats helt enkelt! Oddsen är ju lägre där eftersom jag är på plats 33, men måste chansa.
Är jag där och det inte dyker upp folk så är nog chanserna större att jag kommer in än om jag inte kommer dit.
Jag vill ju komma in helst i Stockholm, kommer jag inte in så ska jag göra högskoleprovet och söka in för VT och fortsätta tills jag kommer in, jag står i bostadskö i Eskilstuna nu, så om jag kommer in på VT så kanske jag lyckas med boende.

Om det finns en Gud, dags att ge mig bevis. Hjälp mig nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: