Borderline -leva med en diagnos

2012-04-18
08:14:13

tatueringar
Jag har tänkt väldigt mycket på tatueringar på sistone! Jag vill så jättegärna ha en, flera men en till att börja med :)
Jag vill självklart ha en tatuering som har med Westlife att göra, men inget som är så uppenbart!
Skulle kunna tänka mig att ha en låttitel eller en text från någon utav deras låtar som tilltalar mig extra! Men det finns ett problem, välja!
Finns så mycket bra, en stark konkurrent är "Dreams come true" bara för att den låttiteln är sann i mina ögon :)

Men jag vill även ha en tatuering, som har med vänskap och kärlek att göra! Har tänkt mig ett litet hjärta på vänstra handleden som då ska symbolisera vänskapen och kärleken jag har i mitt liv och kommer få!
Men då har jag hört att det är ett väldigt känsligt område att tatuera!

Jag gillar fortfarande tanken på att tatuera in "What doesnt kill you makes you stronger" någonstans med!
Vill verkligen tatuera mig, men det kostar dyrt.
Jag är 100 % säker på att jag kommer tatuera mig någon dag, och jag är även 100% på att tatueringen/tatueringarna måste betyda något!

Love to you!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: