Borderline -leva med en diagnos

2011-10-21
23:42:58

Dagen jag fruktat har kommit...
Its to hard to say goodbye<3 Jag kan inte fatta det. För två dagar sedan fick jag mitt livs chock. Jag visste att denna dag och tid skulle komma, inget är för alltid, men trodde inte det skulle hända nu, om några år Ja, men definitivt inte nu:'( jag kan inte tänka klart, är helt förkrossad. Ända sedan jag var liten har de varit en sådan stor del av mig och hjälpt mig igenom svåra perioder i mitt liv, fått mig glad och känt gemenskap. Nästa år efter turnén så måste jag säga farväl till Westlife:'( älskade Westlife<3 De har bestämt sig för att efter 14 år säga tack och hej och sluta på topp. Jag var inte förberedd, trodde verkligen att det skulle dröja några år, är väldigt tacksam för dessa år och underbara minnen och jag tänker njuta som FAN sista tiden nu, sista albumet som kommer ut i november, sista turnén som börjar i vår, jag och emelie MÅSTE ju dit, men blir väldigt svårt för ALLA vill ju"/ Det har sakta men säkert sjunkit in i min hjärna att Westlife ska splittras och idag som först lyssnade jag på dem efter nyheten och det brast totalt för mig:'( grät som aldrig förr och fick självmordstankar för första gången på två år. Ända sedan jag var liten har jag sagt att dagen Westlife inte finns mer ska jag begå självmord. Nu är det här, beskedet. Men jag tänker inte begå självmord för att Westlife splittras, varför? De kommer ju alltid finnas kvar, kan alltid lyssna på dem och titta på youtube eller dvder jag har hemma! Men främst är att de inte försvinner från mitt hjärta, kommer ALLTID ALLTID ALLTID ha dem där, kommer ALLTID älska dom<3 Nu hoppas jag innerligt att vi får chansen att se dem en sista gång men kan inte hoppas för mycket för det är hysteri nu när biljetter släpptes idag i england, alla vill som sagt var se dem:-) Westlife - Thank you, This isnt goodbye<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: