Borderline -leva med en diagnos

2011-05-06
08:21:52

35 dagar kvar...
till STUDENTEN!

nedräkning:
http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=10&month=06&year=2011&hour=13&min=00&sec=00&p0=239

Nu är det fan inte långt kvar, SJUKT! Klänningen är inhandlad, aprikosfärgad! Mössan är hemma, nu måste jag köpa skor och kanske ett par vita leggings, ska kolla om de jag har hemma funkar till klänningen, men skor är så himla svårt att köpa, hatar det. Hittar aldrig finskor som passar mina äckliga fötter, breda tår & jag går snett så måste ha något i hälen som gör att foten "sitter fast" för annars går jag med foten utanför skon, aa svårt att förklara ^^ Det är jobbigt i allafall, vill köpa ett par vita skor tror jag, eftersom jag har aprikosfärgad köänning vill jag ha något vitt lix !
Jaja, det får blir när jag får studentbidraget denna månad, då blir det skojakt för min del!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: