Borderline -leva med en diagnos

2011-03-22
22:31:00

R.I.P. Pysen :'( <3
Nu har dagen kommit som man visste skulle komma, men som man ändå hoppades inte skulle göra det. Dagen då världens bästa och mest speciella katt avslutade jordelivet :(
Pysen, även kallad "Katten Gustav", Emelies familjs älskade katt <3

Han var den mest speciella katten, det bästa katten i världen, så gosig, så himla söt, så himla snäll, man kunde borra ner handen i pälsen på magen och det var så underbart :')  "gör vad du vill bara du tar på mig" attityd hade han!
Så otroligt älskad var han <3

Emelie ringde mig och berättade att Pysen var död, jag blev helt chockad, och när hon sa igen att Pysen är död, då började jag storgråta, kunde INTE fatta det. Har fortfarande svårt att fatta det.
Idag avlivades han, han blev tyvärr sjuk, han hade fått lunginflammation, och veterinären sa att det inte fanns något de kunde göra, då bestämde Emelies pappa att det var bäst att avliva honom:(
Bra beslut, så att han slipper lida, men saknaden blir inte mindre för det.
Usch, fy fan det här är inte kul....


Du är saknad Pysen <3


Bättre katt får man leta efter <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: