Borderline -leva med en diagnos

2011-07-10
12:56:09

Min minisemester i ord!
Min och ellinors helg har bestått av promenad runt i trosa, segling, solning, sett får och kossor, bränt mig, bergsklättring, grillat, sett fiskstim, matat trutar, bad från klippor, skogspromenad 5 km med lite smultronplockning och bad på en strand på Askö, felsägningar, skratt, sett solnedgång, sjungt skönsång på havet, dödat mygg, sjösjuka, spel med tärning, kissat ute i det fria, bilfärja. Är nu på väg hem i bil och det är tråkigt att det är över måste jag säga, åter till vardagen och jobb! En helg med minnen jag aldrig glömmer:-D tack familjen Edfors för en väldigt rolig helg!

Kommentarer:
#1: ellinor

jag hade lika skönt och roligt som du, så tack för att du följde med! nästa år igen, detta får bli en tradition :D <3

2011-07-10 @ 14:56:01
#2: ellinor

TACK SJÄLV JOHANNAPYTTIPANNA! detta gör vi om :D <3

2011-07-16 @ 23:45:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: