Borderline -leva med en diagnos

2011-01-19
18:44:47

I natt jag drömde någonting...
Ville dela med mig av min konstiga dröm som jag hade inatt.
Jag och Emelie skulle åka till irland, det ska vi ju men i drömmen var det planerat som nu och allt, men vi skulle även åka tidigare över en dag för att se Westlife! Allt skulle kosta 500 kr, ALLT.
Så vi åkte och de skulle uppträda i en galleria i Dublin, på en väldigt liten scen och en stor fontän i mitten av scen, vad den gjorde får vet jag inte:-P vi står ganska nära scen men inte längst från och då kommer Westlife ut:-D
de har på sig högklackade skor och klänningar Haha! Sen börjar de sjunga en sång, som egentligen inte finns, men de sjöng om dragqueens !
Haha och precis när mark skulle dra upp klänningen så vaknade jag:-P HAHAHAHAHAHAHAHA:-D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: