Borderline -leva med en diagnos

2011-02-12
20:40:40

waaahh
Snabbuppdatering!!!


Var på fest igår, hemma hos Romina, hon fyllde 20 år i torsdags nämligen :)
Det var en trevlig kväll, tack tjejer :)
Jag är sjukt nervös inför tisdagen, första dagen på praktiken. Jag börjar kl 7:00. WAAAHHH!!!!
Det ska bli kul, donät get me wrong here, jag tycker det är kul, men jag blir alltid nervös inför första dagen och veckan, det är ju bara mänskligt! Men herregud vad tidiga morgnar det kommer att bli, hejdå sömn!

Vill även passa på att ännu en gång GRATULERA ELLINOR, äntligen är du friskförklarad ifrån Mando :) <3


Ha det!

Kommentar:
#1: ellinor

svar till din kommentar;



<3 <3



johanna hästipanna. du betyder så otroligt jättemycket för mig med. jag skulle kunna kopiera din text och sätta in ditt namn istället för mitt, för du betyder lika mycket för mig.



BAMSEKRAMAR TILL DIG FRÅN MIG!



du är så bäst <3

2011-02-17 @ 09:37:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: