Borderline -leva med en diagnos

2011-02-01
11:00:00

upp i ottan
Jag har tittat på sl för att se hur tidigt jag måste gå upp när jag har min praktik om ca 2 veckor, jag vet ännu inte vart jag ska vara men jag har kollat upp resvägen och tider till både Södersjukhuset och Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge, jag har hört att det är mest troligt att jag hamnar på något utav de sjukhusen efter vad jag har önskat för avdelning. Jag har önskat medicin eller akut, akutmedicin vore nog det ultimata då ;)

Några i klassen har redan fått reda på vart de hamnar, så förhoppningsvis får jag reda på det denna vecka, och jag vet inte vart jag hoppas på att hamna mest, det var inte så stor skillnad på när jag måste åka på morgonen, jag ska nog titta på hur det ser ut på kvällen, när jag kommer komma hem när jag har ett kvällspass.
Har kollat upp det och det är lättare att åka ifrån Huddinge än ifrån Södersjukhuset. Så utifrån det så tror jag att jag hellre hamnar på Karolinska i Huddinge.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: