Borderline -leva med en diagnos

2011-02-15
07:00:00

sorry I can't be perfect bloggläsare
Detta inlägg är tidinställt, tiden som detta inlägg publiceras är jag på KS i Huddinge och har precis börjat mitt första pass :)



Jag vet att jag är sjukt dåligt på att uppdatera i bloggen och tyvärr kommer det inte att bli bättre på ett tag, jag börjar ju praktikisera idag och då kommer jag inte ha tillgång till en dator, annars brukar jag använda skolans datorer eller Jim's data!
Jag kanske kommer låna Jims data någon dag när jag är ledig, om jag inte är helt slut som människa, kanske har varit en jobbig arbetsvecka, det märks!
Men jag lovar att sp fort jag får tillgång och tid så ska jag uppdatera bloggen så att ni får veta hur det går på praktiken :)



Jag är så glad att jag snart tar studenten xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: