Borderline -leva med en diagnos

2011-02-28
06:03:11

On the way
Jag är på väg till praktiken nu och passar på att skriva lite snabbt. I fredags så avlivades min kära mormors hund tjorven, hon blev 14 år. :'( min mormor är helt knäckt, jag var där igår och hälsade på, det var inte kul att se henne sådär. Hon satt och stirrade så en bild av hunden och skrek "snälla kom tillbaka". Hon frågade min mamma om hon kunde åka till veterinären och fråga om de kunde återuppliva henne igen och hämta hem henne igen, Usch det var hemskt. Det var ju hennes kära vän, hennes sällskap hemma och nu finns hon inte mer. Jag tycker så synd om henne, försöker få henne att tänka positivt men det kommer att ta tid. Nog om sorg, nu till något positivt ! I fredags gjorde jag min första såromläggning, yei! Nu kan jag bocka av det ifrån min lista Haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: