Borderline -leva med en diagnos

2011-02-13
10:04:04

en söndags morgon
Godmorgon!
Ville bara berätta snabbt två glada nyheter, jag kanske har nämnt i bloggen innan men jag kommer inte ihåg så jag skriver det en gång till isf!
Jag ska bli moster - igen :) Det blir 8:e gången :)
Denna gång är det min syster Stinas tur, och det blir hennes första barn, och jag hoppas det blir en pojke ^^
Bebisen är beräknad till 3 juli, en bra månad att födas i tycker jag;)

Det var den första nyheten, den andra är lite mindre men drabbar mig mest. Here it goes.
Sist jag vägde mig var i somras någongång, och nu gjorde jag det i morse igen, bara för att vågen stod där!
Jag har gått ner 2-3 kilo sedan i somras xD  Det var en gammal våg och det var svårt att se exakt hur mycket jag gått ner för det var massa små pluppar emallan "the big numbers", så då säger jag 2-3 kilo cirka:P

Nu ska jag äta frukost!

Kommentar:
#1: Yennie

Bra där! Det går åt rätt håll med kroppen :).

2011-02-14 @ 08:37:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: