Borderline -leva med en diagnos

2011-08-05
14:08:12

sommarförskyld
Det blev inget jobb för mig, kom till jobbet i måndags och chefen skickade hem mig typ:P
Hon frågade om jag tagit tempen för att jag hade tappat rösten nästan och var blek och svettades men det hade jag inte gjort, så hon sa att jag skulle det och om jag hade feber skulle jag hem. Jag hade feber.

Sen dess har jag varit hemma från jobbet med en konstig förskylning, som bestått av feber, huvudvärk, känt mig svullen i ansiktet men inte varit det och varit väldigt hes och nära att tappa rösten några gånger första två dagarna!
Idag har jag fortfarande feber, men mindre än vad jag haft och huvudvärk har jag, den verkar inte vilja försvinna, lite ont i halsen och öronen men inget märkvärdigt, blir nog jobb på måndag i allafall då chefen sagt att jag inte ska jobba i helgen för att jag har feber...Nåväl, what to do?
Ska ringa jobbet på söndag och meddela om jag kan jobba mångad eller inte, men måste det egentligen för annars måste jag få läkarintyg och det kommer jag ju inte få, men om febern inte är borta vad ska jag då göra? :S
Det löser sig då säger jag, nästa helg blir det förhoppningsvis Gröna Lund, om vädret tillåter!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: