Borderline -leva med en diagnos

2011-08-27
11:19:54

namnskylt och datorköp
Idag ska jag åka iväg till NetonNet och köpa en dator, om de har vad jag vill ha :P
Men ska iallafall åka iväg och titta^^ finns ju fler butiker man kan titta i också så det blir datorjakt idag!
Sen blir det förmodligen kinamat idag också, vid länna så man kan äta buffe!

Jag har fått hem namnskylten som jag har beställt också, för jobbet alltså!
Det står:       JOHANNA 
UNDERSKÖTERSKA
Den är i guld med svart text! allt som allt gick det på 125kr! Taget!
Ska åka vid 12 så bör ju inte sitta här och tro att jag har all tid i världen, tiden går snabbt och sitter samtidigt på youtube och tittar på Westlife Gravity Tour och år otroliga minnnen och då är det lätt, JÄTTELÄTT att fastna!
Så nu loggar jag ut, så jag är klar till 12!
Det märks om jag köper en dator idag, hoppas verkligen det:D

Kommentar:
#1: ellinor

jag gissar på att du inte köpt dator, eftersom du inte skrivit något inlägg efter det? :P



KRAMBANAN PÅ DIG <3

2011-08-31 @ 22:10:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: