Borderline -leva med en diagnos

2010-09-02
07:53:00

in tha skola
Sitter i skolan, igår var det 1 vecka sedan skolan började. I tisdags beställde jag min Studentmössa :)
Nu börjar det kännas på riktigt, men ändå finns det en oro inne i mig, tänk om jag har beställt en här nu, och så tar jag inte studenten nästa år? Tänk om jag inte klarar det?
Men varför skulle jag inte göra det? Det är sista året i skolan, tänker inte snubbla innan mållinjen, det får inte finnas sådana tankar i min dumma hjärna.

Bort. Bort. Bort.
Positiva tankar...
Jag klarar detta, have faith in yourself!
TAGGA!


Jag är tröttare än vanligt, kan bero på skolan - jag måste ju börja använda hjärnan igen ;)
Jag försov mig i morse, fick panik och klädde på mig och sprang till bussen - och när jag satt på bussen insåg jag att jag hade kunnat ta en senare buss....Jag hann inte ens sminka mig, inte äta eller gå på toa, det var bara ta på kläder som gällde...SUCK!
Nåväl, jag sitter här, är hungrig och vi börjar kl 8:00 och slutar 16:30...
Wish me luck!

Kommentar:
#1: Anna

sv: jag ställer gärna upp på en intervju om den inte är allt för avancerad.

2010-09-02 @ 14:56:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: