Borderline -leva med en diagnos

2010-09-03
17:30:56

helg <3
Nu är det äntligen helg, skönt!
Jag sitter hemma hos Jim och väntar på Emelie, hon är på väg hem för att packa och sedan komma hit & då ska vi äta och sen är kvällen låång!
Det kommer bli mkt skratt, inte bara skratt utan ont-i-magen-och-ryggen-och-inte-kan-sitta-still-måste-hålla-i-dig-för-annars-ramlar-jag- skratt :) Haha, kul kul!
Vi har inte setts sedan vi var kattvakter åt min syster, eller jo en snabbis när hon kom över i söndags för att säga hej! Typ 1 timme, that doesn´t count.

Nu har vi kommit igång med projektek på riktigt känns det som, vi valde ämnet "borderline" !
Vi har letat fakta och hittat bra fakta, vi måste komma på frågeställningar men det ska vi ta hjälp utav våran handledare, så det blir rätt från början! Det enda som gör mig tokig angående projektet är en viss gruppmedlem som inte verkar så...Taggad..kanske är fel ord men hon gör inte mkt...Det kanske kommer..Om inte = bye bye.

Två saker förresten som gör mig tokig - stressen! Det känns inte som om vi komemr att hinna, & redovisningen ska vi inte tala om...PPT blir det förmodigen men skulle helst inte vilja prata, så om man kunde komma på ngt sätt så man kan spela in i förväg, på typ ett band så skulle det vara prima!
Men som Mia (handledare) sa, fokusera på arbetet just nu så löser vi allt med redovisningen sedan!
Så det ska jag försöka göra!

Jag har drogat en "ny" Westlife låt, jag gör sådana tecken för jag vet inte riktigt om den är ny =2010 eller om det är ett b-side track man aldrig har hört, men den är u ny för mig så..ja ny Westlife låt. Den har jag drogat idag - Shane´s röst är ju...G-U-D-O-M-L-I-G !
Låten heter "Miracle". HSISVNDSFCNUYPSVJOPDSXKA,vcdnibjOIJDSUIHFND ÖÄLöähYGUYFTRFKLMJ 
VAD DEN ÄR BRA!!! Den ger mig rysningar över hela kroppen, seriöst över hela kroppen - tår -> huvud.
WOOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHHHHH !

Nej, nu är det dags att göra något annat! Åh vad jag saknar Emelie, ska bli så skönt att träffa henne <3

Kommentarer:
#1: Bästisen<3



Hahah diggar din resonering ont-i-magen-och-ryggen-och-inte-kan-sitta-still-måste-hålla-i-dig-för-annars-ramlar-jag- skratt :)



XD hahaha! men sant sant ;)

2010-09-28 @ 15:30:30
#2: Johanna

Haha, ja det är verkligen sant :)

Du & Jag <3

2010-09-29 @ 08:06:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: