Borderline -leva med en diagnos

2010-10-25
08:36:50

uppdatering

Ja hallå där!
Har inte haft lust att skriva, fastän det har hänt mkt senaste tiden i mitt liv.
På söndag eller måndag kommer Emelie hem ifrån Afrika :) FINALLY!

Okej, kan berätta kortfattat om vad som har hänt sen sist. Måste tänka efter bara så att det blir i ordning!
Okej, vi börjar med Westlife :D
Har säkert nämnt detta tidigare, men deras nya singel och deras nya album kommer ut i NOVEMBER!!!
Nya singeln heter "SAFE" - så här ser den ut :D


Men har nu fått reda på vad deras nya album heter, that's huge news for me indeed=)
Okej, det ska heta..trumvirvel....GRAVITY!  Älskar det, perfekt namn i mina öron! Och de ser ju snyggast ut :)
Så här ser den ut :


Okej, jag kan fortsätta på Westlife spåret, men då blir det inte i ordning, men har bara en annan sak att berätta, vilket också är kul, men kanske blir för hoppigt så jag fortsätter på Westlife spåret.
Den 8 april 2011, ska förhoppningsvis jag och Emelie till Irland för att se WESTLIFE. Malin, en tjej som också ska dit, ska hjälpa oss fixa biljetter dit, jag skickade pengarna till henne igår så om det funkar och hon får pengarna idag så ska hon beställa två biljetter till oss, jag hoppas så mycket att det funkar! Och om Emelie blir sur för att jag fixat, och lånat ut pengar åt henne så hon också kan få biljett, och hon tycker det är dumt datum, TA HENNE I RÖVEN. Behöver bara ta ledigt den dagen i skolan, det är en fredag, förhoppningsvis har jag inte praktik då, tror hon har det men ta ledigt en dag, inte mkt, this is once in a lifetime! Har inte fixat flyg eller boende eftersom jag inte vet om vi får biljett ännu :P Men fan om hon blir sur....

Nej, vidare till något helt annat. Annie har fixat en manlig kontakt till mig. Alltså en bekant till henne, jag fick hans nr måndagen förra veckan och sedan dess har vi smsat varje dag, flera gånger om dagen :)
Han heter Robert, kallas Robban. Mormon. Fyller 22 i december och bor i Örebro. Mer säger jag inte här!
men igår pratade vi i telefon första gången, YEI! Jag var supernervös en det gick bra, vi pratade i över en timme, om allt möjligt! Vi båda vill träffas så ja, vi ska träffas :)
Han kanske kommer till Stockholm om två helger, den dagen jag ska ha fest, 5 november, annars så ses vi på Soul Nite, Fryshuset, helgen efter min fest, make sense?
Det är en dans för de som är medlemmar i Jesu Krisi Kyrka av Sista Dagars Heliga, mormonkyrkan, men alla över 18 år får komma, I'll be there :)

Ok, that's all folks :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: