Borderline -leva med en diagnos

2010-05-27
14:58:22

min vän<3
Ser med ömhet på dig min vän,
du har gett mig hopp igen,
du är allt en vän kan vara,
och jag hoppas att vi detta kan klara.

Ser med förundran på dig min vän,
du har gett mig livslust igen,
tillsammans kan vi nog ordna upp allt.
Vi tänder en brasa när det blir kallt.

Ser med kärlek på dig min vän,
nu vågar jag visa känslor igen,
du har fått mig att våga leva,
nu slipper jag bara överleva.

Ser med beundran på dig min vän,
du backar inte, utan försöker om igen,
du tror visst att tron kan övervinna allt,
med dig vill jag vara när det blåser kallt.

Du är min vän, en äkta vän,
beredd att försöka igen och igen.

Johanna & Emelie - det är du & jag, bästa vänner föralltid<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: