Borderline -leva med en diagnos

2010-05-25
11:38:59

Bam Bam BZAM
Hallo!
Sitter i hemvisten och väntar på Ellinor som är inne hos läraren för att få veta vad hon får i betyg, sedan ska vi äta lunch - kycklingsallad har jag hört att det är!
Jag har varit hos kuratorn idag, men inte den tid jag skulle haft, det hände något akut så det blev senare och ändå var hon försenad men så är det=) hade ändå ingenting för mig så för mig spelade det ingen roll ;)
Vi gick igenom det jag hade med mig - svar från frågorna från arbetsboken som jag håller på med, boken jag fått låna utav henne. Boken heter Dr. Dan Allender - Kränkt som barn, sårad för livet?.

De frågorna jag svarat på visste jag redan lix, det var inget nytt men de frågorna som kommer nu har jag kanske inte gått igenom lix, vi får se vi får se!

Nej nu ska vi gå och äta, ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: