Borderline -leva med en diagnos

2010-03-05
10:12:10

smörgås med mjölk och flingor
Godenmorgen! Sitter vid en bärbar dator som min kusin fått låna av sin bror, för tillfället! Min kusins data har fortfarande inget internet för det saknas drivrutiner och för att hämta hem dem måste man ha tillgång till internet, "/ Och det går inte att spela sims på datan för den måste ha DirectX 9,0c - GRAFIKkorts grej, men laddar hem men det funkar allafall inte. ÅH jag blir så trött på datorer "/ Idag är det fredag, har "bott" hos Jim sedan i Tisdags, pga att de renoverar vårat badrum hemma!! Helg kvar sedan är det skola igen, lovet har gått alldeles för fort, som vanligt! En vecka är ju ingenting... Nu ska jag fortsätta äta min frukost, ta en dusch och hoppas att min kusins data börjar att fungera, eller att han hämtar en dta ifrån hans skola som det går att spela sims på ;) Puss & Kram alla söta människor!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: