Borderline -leva med en diagnos

2010-03-16
19:32:15

fyfasen
Jag skrev i mitt tidigare inlägg att jag hade håltimme 5 timmar, min lektion skulle börja kl 15:00.
MEN, när jag gick upp till lektionen, typ fem i tre, så står det på dörrjäveln att keramiken är inställd 16/3 = idag!
:@   Jag lacka ur! Har suttit 5 timmar i skolan och väntat...Jag kunde ha gått hem vid 10! :O
Och ingen information får man heller, ingen sa att det var inställt. ÅÅÅÅÅHHHHHH....

Men jag gjorde lite nytta när jag hade håltimmar, bl.a. stöttade jag Ellinor när hon ringde sin praktikplats (:
Åt lunch med henne också, vilket jag alltid tycker är trevligt ! Den tjejen är guld värd <3

Så det var inte helt hopplöst, men man blir ju irreterad, man borde få information, keramiken har varit inställd 3 gånger i rad nu, och jag har fått frånvaro på 1 eller 2 av de lektionerna, vilket är hel knäppt "/
Får prata med min mentor imorgon, för det kan ju inte stämma ;)

Imorgon fyller min kusin 40 år, så det är fest på lördag - släktingar & hans vänner, på mittpunkten!
Det kommer bli trevligt, ett tag iallafall!
Nu ska jag snart se simpsons, nya avsnitt kl 20:00 -och innan dess vill jag faktiskt läsa Westlife-nyheter ;)
Nörd, jag vet!
Puss, hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: