Borderline -leva med en diagnos

2010-06-14
14:03:50

!
Idag har jag varit hos tandläkaren, de skulle laga ett litet hål. Det gick bra, bättre än vad jag trodde!
Jag är ju så rädd för sprutor - när jag själv ska få dem, så jag ville inte ha någon bedövning så det fick jag inte !
Det var inte så farligt utan bedövning - men det var ingen kul upplevelse iallafall !
Men nu är tanden lagad - skönt att det är över! Ska tydligen tillbaka i December för sista gången - som jag går gratis! Trodde att detta var sista gången men det är till året man fyller 20 år, så 1 sista gång blir det !
Annars har det inte hänt mycket idag, spelat sims och lyssnat på Westlife ! <3

Jag ska ta tåget som går 14:55 från stationen för jag ska åka till Trångsund till min storasyster som kommer hem idag från BB och titta på den lilla bebisen - som ännu inte fått något namn! Åh vad kul det ska bli, längtar! Så himla söt liten flicka! De blev kvar så länge för att syster blödde mycket så gyn ville ha kvar henne och först var bebisen klar att åka hem, men eftersom mamma stannade så stannade bebisen också! Men i går tror jag det var så blev bebisen blå-grå aktig så de mätte syret i blodet, kommer inte ihåg vad det heter just nu men iallafall, det får inte ligga under 94 och lill tösen hade 91 tror jag det så då ville de hålla koll på henne! Men idag får de båda komma hem - skönt!

Åh vad jag ska pussa på lill tjejen - moster älskling <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: