Borderline -leva med en diagnos

2010-06-09
12:13:58

9 juni 2010 - sommarlov!
NU ÄR DET SOMMARLOV OCH JAG ÄR LYCKLIG:-D Nu är årskurs 2 slut - jag klarade det! Nu ÄR det bara ett år kvar och JAG ska fan klara det, ett År låter inte som mycket, men jag vet att när man är inne i allt så känns det som om det aldrig ska ta slut. Men som min idrottslärare sa idag; i trean ser man ljuset i tunneln ! Och då kanske det blir lättare, det borde det iallafall:-) alla säger att tvåan är Det jobbigaste året, men jag frågade några i min gamla Klass som går i trean ,tar studenten nu, och de sa att det inte är någon skillnad på tvåan och trean! Så vet inte vad jag ska tro;-) men det märks;-) Over and out

Kommentar:

Very impressed!

2011-02-09 @ 11:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: