Borderline -leva med en diagnos

2010-07-05
21:27:41

Till Johanna
Hej, jag vill bara passa på att säga att Johanna är världens underbaraste vän <3
Vi har varit bästa kompisar i snart 19 år nu :) jag släpper aldrig taget om henne, nej aldrig!

Jag vill ge henne ett råd som jag har skrivit själv: Var stark! Trots när du känner endast sköld så känn dig som en örn och flyg på dina starka vingar!
När du väl färdas genom himlen är du tapper! något som jag alltid har sett dig som! Du väljer att finnas kvar och stiga upp på berget, trots allt som vill bryta ner dig!
Min värld kanske inte liknar din, men ändå så gör den det. Jag försöker förstå dig, men det är svårt. Jag vill bara se dig lycklig, skrattande och dansande i stjärnorna.
Låt mig få gå vid din sida och nå dig med blicken. Jag vill ta hand om dig :)
Jag släpper aldrig taget om dig Johanna! Nej aldrig.
Jag älskar dig bästa vän <3


Många Pussar och kramar // Emelie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: