Borderline -leva med en diagnos

2010-07-24
16:12:29

juste, jag har en blogg!
Haha, jag har glömt bort att jag har en blogg typ! Har varit med Emelie, träffade Ellinor igår, hon åkte hem idag,  ja jag har helt enkelt inte kunnat skriva eller inte haft något lust!
Har ingen lust att skriva något jättelångt inlägg nu heller, bara skriva lite så att ni vet att jag lever!

Igår som sagt kom Ellinor hem till mig och vi åt middag, väldigt kul som vanligt! Vi tittade på två filmer, "Ella - den förtrollade" & " Säg att du älskar mig" . Den sistnämnda är en väldigt gripande film, hemsk men bra!
Hon åkte hem vid lunch tiden för hon skulle jobba!
Älskar att umgås med Ellinor, hon gör mig så glad, Tack för en superduper trevlig kväll <3<3<3<3

Idag har jag & Mamma namnsdag : Kerstin !


På söndagkväll eller måndag morgon blir det kanske småland - kommer hem på onsdag eller så blir vi där i en vecka, beroende på hur länge vi får stanna eftersom vi våldgästar min kusins land :)
De kommer dit på ons, på fre börjar marknaden i Virserum, tror jag det hette, så vi får se om vi åker dit eller om vi hinner åka hem innan, jag har ju inget annat för mig så för mig spelar det ingen roll!
Jag vet inte om de har data där, men om så kanske jag skriver ett litet inlägg då ^^


Imorgon blir jag hela 19 år, det firas genom att äta kinamat i centrum med folk, släktingar! Inte alla men några ^^  Känns som om det var igår som jag fyllde 18 år!
Grattis till mig xD

xxx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: