Borderline -leva med en diagnos

2010-01-09
11:03:55

2010
Mitt första blogginlägg för 2010!
Hade det bra på nyår, om det inte hade varit för all dramatik, så hade det varit perfekt.
Vill inte gå in på detaljer, men det hände mkt iallafall "/
Kan ju berätta en sak, min mormor började gråta och fick typ dödsångest.
Jag skulle gå till min kusin som vi va hos, vi hälsade bara på för att önska gott nytt år lix, jag sa hejdå, jag älskar dig, då började hon gråta och sa att hon inte ville att vi (barnbarnen), skulle dö. Jag sa att vi inte hade planerat att dö ännu, så hon behöver inte oroa sig för det, då började hon gråta och säga att hon inte heller ville dö, hon är ju 80 år så hon är ju ingen ungdom längre, hon vill inte lämna oss, jag blir tårögd och säger att hon inte får lämna oss, och sen så blir hon nojig och frågar om min mamma förtfarande är sur på henne, för en sak som hände typ 2004, och jag sa att jag är nästan 100 % säker på att hon inte är det, oroa dig inte.
När hon lugnat ner sig och jag gick berättade jag för Emelie vad som hänt, Lisa hörde (hennes lillasyster,13år), Lisa började gråta, tyckte det var jobbigt att höra.
Men det var ju absolut inte meningen att hon skulle höra.
Det var en utav sakerna, sen hände det typ 1-2 andra saker hos kusinen, men det tänker jag inte gå in på eftersom det handlar om minderåriga.
Men men, annars var det en bra nyårsafton =)
Hoppas ni hade en bra nyårsafton, ni få som läser denna blogg ;)

På måndag är det skola "/
Men kommer ha det jävligt slappt de första 5 veckorna. Vi har halvklass, och innan jullovet var jag inne, de andra hade praktik, nu är det tvärtom, men eftersom jag inte ska ha praktik, hade det förra gången jag gick i tvåan, så ska jag bara gå på två lektioner, blir ledig varje fredag! =)
Mina dagar kommer se ut såhär i 5 veckor:
Mån,Ons & Tors = Hälsostudion ca 1 timme
Tis = Hälsostudion ca 1 timme + Individuella Val (Keramik) ca 2 ½ timme - slutar 17:30

Najs!
Nu ska jag borsta håret, och dricka vatten, är alldeles torr i munnen "/
Sen blir det nog lite nyheter, aftonbladet.se, sen sims!
Bye BYe Puderpaj!!!

Kommentar:

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-09-07 @ 13:45:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: