Borderline -leva med en diagnos

2010-12-07
11:34:23

Mitt omdöme från socialpsykiatrin praktiken!
Nu har jag fått mitt omdöde från praktikenm skriver ner ordagrannt vad det står:
"Två veckor har gått så snabbt och jag har reflektera över att Johanna är en mycket mottaglig person, och tar till sig med att lyssna på de boende.
Hon var en mycket energisk, glad och positiv person som hade mycket frågor vilket var mycket bra, hoppas du fick svar på allt.
Om jag ska se det hela i helhet så tycker jag att Johanna passar bra med att jobba som boendestödjare och ge stöd till psykiskt funktionshindrade, fortsätt vara positiv och GLAD, det gillar vi, lycka till :) "


Det bästa komplimangen jag kan få är att jag passar att jobba inom detta, så jag är supernöjd faktiskt! xD
WOHO!

Kommentar:
#1: ellinor

tummar och tår upp på det omdömet, du är bäst!

:D <3

2010-12-07 @ 22:06:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: