Borderline -leva med en diagnos

2009-09-30
11:49:35

PANIIK
Jag har lite smått panik, och jag är frustrerad...
Våran tv-box är trasig, vi har Com Hem och vi har ringt de och berättat, tv bilden försvinner och det står "ingen eller svag signal".
Vi fick en ny antennsladd - det hjälpte inte. De kom hem till oss och fixade vägguttagen och det funkade i ca 5 minuter och de åkte iväg, vi ringde igen och då fick vi tid en vecka senare. Bra service va?
Efter några dagar funkade tvn och vi avbokade tiden, efter 3 dagar började det om igen, ÅH!
Fick reda på att två grannar har samma problem, började samtidigt och slutade samtidigt, om och om igen.
De senaste två veckorna har det varit bra mellan sön & tis, dåligt ons-lör. I 2 veckor.
De första 2 veckorna var det dåligt non-stop.

Och varför jag har panik är för att Grey´s Anatomy börjar ikväll kl 21:00 på femman. HUR SKA JAG GÖRA?
Jag får typ gå till mormor eller något, hoppas jag ^^
Jag kan bara inte missa, det är sjukt spännande nu, Överlever Izzie eller George, eller båda?
Jag mååste veta!

JÄVLA COM HEM.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: