Borderline -leva med en diagnos

2009-09-14
09:48:34

måndag
Gomorrn!
Jag har precis varit hos tandläkaren, fick komma in dit tidigare, blev klar tidigare ;)
Jag var såå bombsäker på att jag hade hål, men icke. Gjorde ont när jag åt, men de såg inget på röntgen.
Men när de tittade såg de att fyllningen efter lagade hål, både övre och undre, hade lossnat så förstod de!
Men jag trodde det var hål, men det är väl typ som hål? :S
Aja, de fyllde på och slipade och nu är det klart!
De tittade även på tandköttet, misstänkte att jag fått inflammation i lör, jag var såå jävla röd och det gjorde så in i norden ont, men det visade sig att det var en brännskada, så ska vara försiktig när jag borstar på den sidan tills det har läkt.
Sköönt att det är över =)
Hatar ljudet & känslan när de slipar...RYSATTACK.

Nu ska jag in på facebook.!

XX

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: