Borderline -leva med en diagnos

2009-10-18
11:16:43

vilken morgon!
Godmorgon!
Har varit vaken ett tag & suttit inne på facebook.
En tjej från Turkiet, ett westlife fan, som jag är vän med på facebook just för att hon är ett westlife fan, raggade upp mig på facebook. Hon ville ha mig helt enkelt.
Hon ville se mig i webcamera på msn (WHAAAT? :O) och jag sa till henne att jag inte var intresserad, har aldrig varit intresserad och hon börja säga att jag krossade hennes hjärta & att hon sitter & gråter.
Men hallå, har aldrig träffat människan & aldrig antytt att jag varit intresserad!?
Jag sa klart & tydligt att jag inte var intresserad, men hon höll på iallfall.
Till slut sa jag hejdå och slutade prata med henne.

Mycket kan hända på liten stund. Herregud.!

Funderar på att blocka henne, men egentligen, hon gjorde inget fel, visade att hon var intresserad (lite väl mkt kanske ?), och hon var trögfattad, men det har väl med språkbarriären att göra..."/
Vi får se hur jag gör, tips kanske?

X

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: