Borderline -leva med en diagnos

2009-10-03
13:10:03

Today is the day - Silja Galaxy!
Idag ska vi åka Silja Galaxy! Men tittade på väderleken - det ska bli stormbyar :S
Vi får hoppas att det inte stämmer "/
Båten går ifrån Värtahamnen 19:30 - vi ska ju dit tidigare för man måste väl typ vara där en timme innan för att checka in!
Båten kommer tillbaka imorgon kl 18:15 - men det vet man aldrig, det är bara på ett ungefär!!
Det ska bli jättekul iallafall! Men ring inte min mobil, det blir både dyrt för er och för mig, eftersom vi ska till Finland, har aldrig varit i Åbo, så det blir ju nytt!
Har åkt kryssningar men bara till Åland, så det ska bli kul, är väl ingen skillnad egentligen men ändå!
Nu ska jag borsta mitt blöta hår, och snart ska vi äta lunch !

XX



Kommentar:
#1: ellinor

hoppas du hade det superduperkul! :)

<3

2009-10-05 @ 23:08:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: