Borderline -leva med en diagnos

2009-10-17
22:30:19

oops
God Kväll !
Jag har visst inte bloggat idag, har faktiskt inte tänkt på det, men bättre sent än aldrig!
Mamma var här i morse, förmiddags! Hon kom vid halv elva & vi tittade igenom datan efter låtar till mormors 80års fest! Vi hittade 220 st!
Eftersom man inte får ladda hem löngre (jävla IPRED-lag), så kunde vi inte hämta hem låtar som vi vet mormor vill ha, typ 30-40tal, hon blir ju 80 år tanten så sån musik vill hon ha =) men inte dåligt med 220 låtar, som vi hittade på datan =) Blev lite Westlife till och med XD I Love <3
Mamma fick höra snutten från nya Westlife singeln också! & Vi tittade på bilder, gamla bilder & nya bilder, kul kul!

Annars har jag inte gjort mycket, jag har varit inne på FB, pratat med Westlife-fans! Westlife ska vara med på X Factor på söndag 25 oktober, men det visas inte i Sverige, FAN FAN, PANIIIK. Men, det kanske kommer på hemsidan, eller youtube ;) HOPPAS!!!!!!
Jag har självklart lyssnat på musik, thats life <3
Spelat sims, ätit. Typ det. =)
Nu ska jag efter några timmars spelande av sims kola runt på nätet, kan ju ha missat något ;) Måste passa på också när jag ändå är här, det är jobbigt att inte ha tillgång till data hemma, man känner sig som en grottmänniska! "/

Nej, nog om min dag & mina dator bekymmer, nu vidare till nästa vilket är - twitter & sen westlifenyheter på westlife.com & shanefilan.nl =)
Maybe Later ?!


XX

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: