Borderline -leva med en diagnos

2009-10-12
11:54:38

Adam Lambert <3
Adam lambert =) <3
För er som inte vet vem han är. han kom tvåa i American Idol 2009!

Jag älskar hans röst! Och snygg är han också =)



Jag lyssnade på honom i helgen, åh han rööööst är uuundeerbar <3
Ni böör lyssna på honom, underbart underbart=)

jag läste lite om honom nu, måste ju se vad det är för en prick, och då, självklart, läste jag att han är gay =)
Varför är alla snygga killar gay? DET ÄR SÅ TYPISKT!! XD
Mark i Westlife är gay, han är snygg, de andra i Westlife är inte gay, de är snygga med, typ de enda som är snygga och inte gay!!
Jag älskar gay-killar, killar överhuvudtaget!

Men för att sammanfatta hela grejen, lyssna på Adam Lambert, hans röst är så jävla braa!

Kommentarer:
#1: ellinor

haha! jag sa ju att han skulle passa bättre i ett inlägg i DIN blogg (x

2009-10-12 @ 15:55:14
#2: ellinor

svar; det har jag redan gjort! och nu har jag honom på min mobil till och med ju (;

2009-10-13 @ 13:33:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: