Borderline -leva med en diagnos

2009-03-17
12:36:35

vårkänslor ;)
Förutom missödet med min väckarklocka i morse blev jag faktiskt glad när jag kom utanför dörren.
Det regnade! Alltså, det snöade inte, därför blev jag glad. Ännu ett vårtecken lix!
Jag föredrar sol men hellre regn än snö!
Mamma berättade även att hon hade sett snödroppar,tror jag det var, som hade kommit fram utanför hennes jobb!
YEI!

Älskar känslan, när man märker att det börjar bli vår och att man har hela sommaren framför sig.!

Nu ska jag hem, jag måste förbereda inför jobb imorgon - det går mkt bättre, har ju inte skrivit om det kom jag på nu, förlåt, men jag ska göra det, när jag har tid^^

puzz

Kommentar:
#1: ellinor

haha det kan jag tänka mig att du vill (; men bajs vad tråkigt att du inte var med på studiebesöket igår.. tror att du hade tyckt om det och jag ville se dig <3 hoppas du har det bra på praktiken i alla fall! KRAM

2009-03-18 @ 10:57:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: